• Wpisów: 43
  • Średnio co: 43 dni
  • Ostatni wpis: 107 dni temu, 15:35
  • Licznik odwiedzin: 23 412 / 1917 dni
 
franny
 
Regularne ćwiczenia nie muszą znaczyć godzin  w siłowni. Jeśli pragniesz odchudzić się czy poprawić kondycję, masz dużó do wyboru jak bieganie, sporty wodne, rower. Dobierz takie ćwiczeni, które będą dla ciebie przyjemne, a spalanie tkanki tłuszczowej będzie dla ciebie łatwe.


W dążeniu do poprawy kondycji pomoże aktywność fizyczna, ale najistotniejsze jest to, by być aktywnym, nawet zwykły codzienny ruch pomaga spalić ekstra kalorie. Korzystaj więc ze schodów zamiast windy. Zostaw auto kilka ulic dalej. Oglądając telewizję rób brzuszki.

Rozgrzewka jest bardzo ważna, dzięki której nie musisz obawiać się kontuzji. Po treningu poświęć chwilę na rozciągnięcie mięśni, co może cię ustrzec przed zakwasami.


Bieganie


Bardzo dobrze, że wiosną ulice wypełniają się chetnymi uprawiającymi jogging. Bieganie pomaga spalić kalorie -nawet do 500 kalorii przez 30 minut, jednocześnie działając na mięśnie nóg, pośladków oraz brzucha. Jest to rodzaj aktywności dla każdego. Nie musimy się przejmować żadnym wyposażeniem poza przeznaczonymi do biegania butami. Nie wymaga od nas na początku biegania długości maratonu  zacznij powoli, od krótkich dystansów : cztery kilometry, gdy ci ciężko przerywaj bieg marszem. Możesz wybrać każdą porę dnia, ale pamiętaj, że im wcześniej odbędziesz trening , tym mniejsze szanse, że w ciągu dnia z niego zrezygnujesz.


Pływanie


Pływanie jest dla płci męskiej o wiele mniej kłopotliwy niż dla pań. Nie dotyczy ich zmywanie makijażu i układanie włosów zajmuje panom z reguły mniej czasu. Pływanie jest ogólnorozwojowym rodzajem ćwiczeń i jest zdrowe dla układu ruchowego. Przez godzinę intensywnego treningu pływania spala aż do 500 kcal. Żeby zobaczyć szybkie efekty pływania odwiedzaj basen dwa a nawet 3 razy na tydzień.


Siłownia



Pomimo nie zawsze pozytywnej sławy, na siłowni nie bywają tylko umięśnieni mężczyźni bez grama tłuszczyku. Umieszczone w jednym miejscu sprzęt do treningu aerobowego i sprzęt do ćwiczeń siłowych, który da nam możliwość podczas jednej wizyty zająć się spalaniem tłuszczu i pracą nad rozbudową tkanki mięśniowej.
Chociaż wstęp na siłownię jest drogi, często w cenę wliczona jest wskazówki profesjonalisty.


Fitness



WIeksza część mężczyzn nie chcą słyszeć o fitness, o cóż tak jest. Są tam przecież nie tylko żeńskie klasy. Ćwiczenia , które w których może odnaleźć się też płeć męska to ćwiczenia ze sztangą albo grupowa jazda na stacjonarnych rowerkach.


Rower



Rower zazwyczaj jest nie tylko super ćwiczeniem, ale też sposobem na zabićie nudy w ciepłe dni. A tym bardziej, że wiosna już nas w końcu odwiedziła.

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego